SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ


Camera de Comerț și Industrie Alba în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României și Alfa Trust Certification S.A., acreditate conform cerințelor Regulamentului eIDAS (910/2014) și în conformitate cu prevederile legale din România – Legea 455/2001, ca urmare a Ordinului oferit de Autoritatea de Digitalizare a României (ADR) cu nr. 577 / 29.10.2020. vin în sprijinul mediului de afaceri prin implementarea unui nou serviciu: obținerea kit-ului de semnătură electronică.

Semnătura electronică este nu numai necesară, ci și indispensabilă mediului de afaceri actual, ținând cont că semnătura electronică calificată, creată cu un certificat digital calificat, are aceeași valoare ca și semnătura olografă, aceasta oferind valoare legală oricărui document electronic. Astfel, companiile pot renunța total sau parțial la documentele tipărite (se reduc astfel substanțial cheltuielile cu imprimarea, curieratul, arhivistica, consumabilele, etc).

Certificatul Digital Calificat asigură integritate, confidențialitate, non-repudiere și autenticitate  documentelor transmise electronic, permițând identificarea utilizatorilor fără echivoc în mediul virtual.

Semnătura electronică calificată creată cu un Certificat Digital Calificat are o vastă utilizare în relația cu autoritățile și nu numai:

 Ca de exemplu:

  • în relațiile cu Instituțiile de Stat – Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF);
  • FOREXEBUG – Trezorerie;
  • Comisia Națională a Valorilor Mobiliare (CNVM);
  • Monitorul Oficial;
  • Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM);
  • Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC);
  • Decontările către Casa Națională a Asigurărilor de Sănătate (CNAS);
  • Rețeta electronică certificată pentru CNAS și SIUI;
  • Depunerea și semnarea electronică a documentelor solicitate de Autorităţile Contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP/SICAP);
  • Transmiterea raportărilor către Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private;
  • Depunerea documentelor pentru Fonduri Europene;
  • Depunere declarații la Fondul de Mediu.

 -de asemenea, pentru semnarea oricăror alte documente care în mod tradițional sunt semnate olograf și transmise/depuse fizic.

Valabilitate certificat digital – 1, 2 sau 3 ani.

Nr. Crt.Denumire produs / serviciu
1KIT semnătură electronică
2Certificat digital calificat
3Reînnoire online certificat digital calificat
4DSCS eToken (dispozitiv criptografic)

Abonament ALFACLOUD

Abonament AlfaCloud, conține:

  • Certificat Digital Calificat pentru semnarea la distanță
  • Acces în platforma de semnare 
  • Număr de tranzacții incluse (semnături electronice și mărci temporale) 
  • Hostarea certificatului digital calificat pe HSM-ul AlfaTrust pe toată durata de valabilitate a acestuia 
  • Metoda suplimentară de securitate prin transmitere SMS cu cod OTP, pentru semnarea fiecărui document

Pachet AlfaCloud STANDARD
AlfaCloud Standard 1 An, valabilitate 12 luni200 de tranzactii incluse
AlfaCloud Standard 2 Ani, valabilitate 24 luni400 de tranzatii incluse
AlfaCloud Standard 3 Ani, valabilitate 36 luni600 de tranzactii incluse
Pachet AlfaCloud PLUS
AlfaCloud 1 An Plus, valabilitate 12 luni400 de tranzactii incluse
AlfaCloud 2 Ani Plus, valabilitate 24 luni600 de tranzactii incluse
AlfaCloud 3 Ani Plus, valabilitate 36 luni900 de tranzactii incluse
Pachet EXTRA Tranzactii (tranzactii suplimentare pentru pachetele Standard si Plus)
Pachet Tranzactii AlfaCloud 100100 de tranzactii extra
Pachet Tranzactii AlfaCloud 200200 de tranzactii extra
Pachet Tranzactii AlfaCloud 400400 de tranzactii extra

Contact : Camera de Comerț și Industrie Alba

Telefon : 0258 811772, 0752 534935

E-mail : cciaalba@cciaalba.ro, marius@cciaalba.ro

Lasă un comentariu