E-learning – proiect PRO FORMA, POCU 464/3/12/126688


PRO FORMA, POCU 464/3/12/126688, o activitate foarte importanta a partenerului   Business Saga Srl este Sprijinirea intreprinderilor  in implementarea unei platforme on-line de învatare.

E-learning-ul reprezintă un tip de educație la distanță, o experiență planificată de predare-învățare prin care se furnizează imediat materiale, într-o ordine secvențială și logică pentru a fi asimilate de către utilizatori, în manieră proprie. Medierea se realizează prin noile tehnologii ale informației și comunicării, în special prin internet.

E-learning-ul este o nouă și modernă facilitate de instruire virtuală, accesibilă întreprinderilor care doresc să-și dezvolte forța de muncă și care conștientizează importantă și necesitatea îmbunătățirii performanțelor la locul de muncă a angajaților săi, prin adaptarea cunoștințelor profesionale ale acestora, la cerințele postului ocupat.

Platforma online nu va fi doar o modalitate de acumulare de noi cunoștințe de către utilizatori, ci și o facilitate ce permite interacțiunea, adresarea unor întrebari și primirea unor răspunsuri pe teme concrete, schimbul de informații, oferind astfel o oportunitate de creștere și dezvoltare a angajaților din cadrul întreprinderilor care o implementează. Această platformă, prin conținutul sau, oferă oportunitatea  angajaților, și nu numai, să învețe și să se  dezvolte împreună, prin conținut de calitate și discuții în sistem forum. Utilizatorii vor avea acces permanent la informare privind noile tendințe din diferite domenii și vor putea oferi feedback și contribui activ la dezvoltarea oportunitaților de perfecționare.

 Avantajele multiple ale e-learningului pot aduce îmbunatațiri considerabile în mai multe domenii  de activitate. Având în vedere volumul mare de informații teoretice ce trebuie să le fie transmise angajaților, începând cu baza de cunostințe, proceduri, procese, reguli, dar și cu fapul că aceștia trebuie să fie continuu informați despre nouțățile în domeniu, utilizarea platformei online le oferă posibilitatea de a avea acces la informații utile și personalizate în funcție de profilul fiecărei companii. Prin conținutul e-learning este sporită și atractivitatea formei în care este prezentat mesajul, întrucât pot fi introduși numeroși stimuli vizuali (imagini, animații, desene etc.) și auditivi, prin care interesul receptorului se menține viu, contribuind la fixarea rapidă a informației în memorie. Utilizarea platformei on-line de învățare oferă accesibilitate, flexibilitate, confort, mobilitate: fiecare angajat își poate planifică instruirea în funcție de prioritățile sale, alocându-și timp zilnic pentru studiu în mod eficient și potrivit,        oferă o prezentare concisă și selectivă a conținutului educațional, permite individualizarea procesului de învațare (fiecare utilizator are un ritm si stil propriu de asimilare), parcurgerea cursurilor poate fi făcută treptat și repetat, beneficiind de un feedback rapid și permanent, facilitează inovarea,

adaptarea la condițiile de piața și profesionalismul angajaților, prin acces la cele mai noi principii educaționale și tehnologii, asigura perfecționarea, evaluarea și gestionarea instruirii angajaților, într-un mediu sigur; angajații pot învața mai mult, într-un timp mai scurt, permite reducerea costurilor pentru companie: angajații  pot învața oricând, de oriunde, accesarea cursurilor facându-se foarte simplu, online.

Managerii întreprinderilor interesate propun, validează și aprobă conținutul curriculelor de formare, țînând cont de specificul fiecărei întreprinderi și de necesarul de formare a angajaților proprii și fac propuneri de îmbunătățire ale acestora, dacă este cazul.

În cadrul curriculelor, modulele vor fi structurate în funcție de preferințele fiecărei întreprinderi, atractiv sau sub formă unor activități experiențiale de tip joc, folosind principiile gamificarii, pot fi dezvoltate cursuri, lecții, teste, prezentări și resurse video de tip text, poze, video, audio, animații, Flash, clipuri YouTube, Vimeo, Ted sau prezentări slide-show aplicații, simulări sau jocuri de rol, cu conținut audio-video, grafice relevante, imagini, astfel încât modulele să fie structurate atractiv. Accesarea materialelor de pe platforma va fi flexibilă, asigurând un grad ridicat de mobilitate prin dispozitive diverse precum calculator, tabletă sau smartphone.

Modulele vor fi structurate atât pentru competențe generale (de exemplu lucrul în echipa, administrarea timpului, comunicare, inițiere utilizare calculatoare, elemente de sănătate și securitate în muncă, regulamente interne, legislația muncii/respectarea măsurilor de prevenire a incendiilor etc.), acest lucru determinând dezvoltarea personală a angajaților, cât și pentru competențe specializate (în funcție de domeniul de activitate, experiența, poziție sau alte criterii relevante)

Mai multe informatii si detalii puteti obtine de la :

Irina Balas – 0720093634 si Oana Marin 0726109428

Intocmit

Expert organizare evenimente si promovare

Amalia Ioana Rahaian

Martie 2020

Lasă un comentariu

Prezentare generală a confidențialității

Prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR ver. 1.0/CRD

Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Regulamentul General UE privind Protecția Datelor – G.D.P.R. (General Data Protection Regulation)

1. Preambul

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care vă rugăm să verificaţi periodic conţinutul acestei Politici de Confidenţialitate.

2. Cine suntem și cum ne puteți contacta

Denumirea comercială al instituției este CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE A JUDEȚULUI ALBA , având sediul social pe Str. Frederic Mistral, Nr. 3, 510110, municipiul Alba Iulia, jud. Alba, Cod Unic de Înregistrare fiscală RO6663533.

În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs., vă încurajăm să contactați responsabilul firmei/instituției noastre cu protecția datelor la adresa de e-mail juridic@cciaalba.ro – cu menţiunea: în atenția Responsabilului cu protecția datelor (DPO).

3. Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

  • În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
  • În cazul în care vă abonați la buletinul nostru de știri/newsletter, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele dvs;
    În cazul în care vă creați un cont în platforma noastră, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele dvs;
  • În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma noastră aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: fotografie, genul, poreclă, număr telefon mobil, număr telefon fix, data nașterii, adrese de livrare, adresă alternativă de e-mail, etc.;
  • În cazul în care achiziționați produse din platforma noastră, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Avem scripturi de analiză Google care la rândul lor difuzează cookie-uri pentru a analiza tot traficul spre acest site. Acesta este scopul pentru care sunt trimise la Google informații despre modul în care folosiți site-ul nostru (din ce website-uri ați ajuns la noi, ce pagini ați vizitat, durata vizitei dvs, etc), astfel încât noi putem analiza aceste informații cu scopul de îmbunătății serviciilor noastre.

Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone putem stoca și colecta informații sub formă de cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal.

Citește politica noastră completă de confidențialitate aici.